Én, a bankár...

Én, a bankár...

Soros kapcsolat

2019. január 15. - bankvezér

 

 Ez a poszt, a  "Lehetőséget adok másoknak, hogy ingyen kivizsgáltassák magukat " című poszt folytatása. 
Ahogy az előző posztban  írtam, nem  mentem el a (szerintem  csapda) kivizsgálásra. 
Több mint 10 évvel ezelőtt egyszer már "helybe mentem a pofonért". A hétköznapi életét élő ember nem is gondolja,  hogy a pártpolitikusok mennyire rátelepszenek a titkosszolgálatokra. Pedig ahány párt volt már kormányon, mind a saját embereit ültette a szolgálatok főnöki székeibe,  és nagyon aktívan saját céljaikra használták a szolgálatokat.  Amikor az adott párt kikerült a hatalomból,  a szolgálatoknál ott maradtak lapuló ügynökei. 
A lapuló ügynökökkel Gyurcsánynak is meggyűlt a baja, mindenki emlékszik még arra, hogy hazugságvizsgálatnak vetette alá az egyik szolgálat embereit. 
Hogy a hatalmon lévő politikusok mennyire aktívan használják a szolgálatokat, arra a velem megtörtént esetet mondom el.
1999-ben. a Horn-kormány bukása után az MSZP vezető politikusai a "szólítsuk meg a választókat" akció keretében telefonos fogadó órákat tartottak. Egy ilyenre betelefonáltam egy bizonyos M. Gyula nevű politikusnak, aki az MSZP budapesti elnöke, majd több mint 10 év múlva országos elnöke is volt. A bíróságok gyalázatos, tisztességtelen, ítéletei miatt szóltam. Én is károsultja voltam egy ilyen ítéletnek. 
Akkor meg sem fordult a fejemben, hogy  M. Gyula ezt provokációnak fogja értelmezni.
( Egyébként 2010 után ő maga a saját bőrén is megtapasztalhatta azt, amiről  még 1999-ben beszéltem neki. Azt gondolom, csontig be kellett nyalnia egy valagba ahhoz, hogy a Kopaszi-gát ügyében ne  börtönbüntetésre ítéljék, hanem felmentsék.)
Na de visszatérve az eredeti vonalhoz, - néhány évvel később közeli kapcsolatba kerültem egy  nővel, akinek a barátnője ötödik kerékként időnként hozzánk csatlakozott .  Ez a barátnő egy rendőrtiszt elvált felesége volt.  2007-ben március 15-én   szép idő volt,  a barátnő azt javasolta, hogy menjünk a Petőfi szoborhoz, ahol ünnepség lesz. Én, a partnerem és  a barátnője álltunk a laza tömegben és vártuk a kezdést. A barátnő azt mondta, hogy neki kis dolga akadt, de mindjárt visszajön. 
Mintegy tíz perc után olyan érzésem támadt, mint akit néznek. Hátra fordultam, és jól tettem, mert  egy bizonytalan identitású alak  nem törődve, hogy mindenki látja, vigyorogva matatott a sarkamnál. Nem tudom, hogy mit volt a célja. (Így utólag azt hiszem, talán a két lábamat akarta összekötni, hogy elessek, amikor lépni akarok.)
Az alak gyorsan elkotródott, majd 2-3 perc múlva a tömegen át pontosan felénk tartott M. Gyula politikus. Mintegy két méter közel jött, haragosan ránk köszönt és a nevét mondta, majd ment tovább. Visszaköszöntem fapofával. Azért fapofával, mert nyolc  év telt már el az eredménytelen  telefonbeszélgetés óta. 
A partnerem barátnője ezután került bennünket. Utólag teljesen világos, hogy az ő közreműködésével szervezte meg a szolgálat ezt a "találkozást". De én akkor még ezen a téren naiv  ember voltam és fel sem fogtam, hogy valójában mi történt, - hogy helybe mentem a pofonért.
Csak sokkal később jöttem rá, amikor gondolkodásra késztetett az,  hogy  más furcsaságokat is tapasztaltam. 
Tény, hogy egyes magyar politikusoknak akkora üldözési mániájuk van, hogy ha utaznak valahová, pótkocsis kamion viszi utánuk. 
Tehát okulva a korábbi történésekből, már nem mentem az állítólagos kivizsgálásra. 
De ezzel azt értem el, hogy akkor jöttek "ŐK". 
Még tavaly karácsony közeledtével  megjelent két fazon az idős édesanyámnál, akik a postással együtt nyomultak be a társasház egyébként zárt kapuján. Azt állították, hogy egy TV-től vannak, és mindenképpen szeretnék felvenni azt, amikor a postás átadja édesanyámnak a nyugdíját. Fel is vették és aztán rendben elmentek. 
 Ugyanakkor éjszaka,  valaki megrongálta az internet hálózatot, konkrétan kitéphette az én internet vezetékemet. 
Bár a javítást  kint az utcán, az oszlopon kellett elvégezni,   de a  szolgáltató emberei mindenképpen be akartak jönni hozzám. Ezt úgy érték el, hogy addig nem javították meg az utcai vezetéket, amíg nem jöhettek be. 
Mit akartak? Szerintem "Soros kapcsolatot" kerestek, -  képeket , esetleg  szobrokat is. Bármit, amibe bele lehet kötni. 
Az édesanyám nyugdíjátvételét miért videózták? Bizonyítékként szolgálhat, amint Soros embere átadja a "vesztegetési pénzt". A Fidesz szolgálata mindenre képes. ( Tegnap olvastam, hogy Simicska Lajos a G-nap után beszerzett két sugárzás-mérőt, mert  utálja a polóniumos teát.) 
Végül  a tízpontos kérdés, hogy mivel lehet felkelteni a szolgálat kíváncsiságát... 
Nekem most vélhetően azzal sikerült, hogy valahol megírtam, szerintem a 2008-2009 közötti cigány-gyilkosságok kitervelői, felbujtói,  a büntetést elkerülve, a Fidesz TV-iben meghívott szakértőként szerepelgetnek. 




 





A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr7914469180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bankvezér 2019.02.08. 17:59:29

hvg.hu/itthon/20190208_Nem_tudni_miert_vettek_le_a_sorozatgyilkossag_roma_aldozatainak_emlekmuvet

"Nem tudni, miért vették le a sorozatgyilkosság roma áldozatainak emlékművét

Pár tucat roma aktivista szerette volna megtudni, miért vették le az ORÖ épületéről az áldozatokról megemlékező táblát. Nem tudtak bejutni, senki nem válaszolt a kérdéseikre.

Nem engedték be a romákat az Országos Roma Önkormányzat (ORÖ) fővárosi Dohány utcai székházába. Pár tucatnyian arra lettek volna kíváncsiak, miért vették le a 10 évvel ezelőtt lezajlott romák elleni sorozatgyilkosság áldozatainak állított emléktáblát, írja a 24.hu. A szervezetet korábban levelekben kérdezték az okokról, közel ezer megkeresés érkezett az önkormányzathoz. Az ORÖ a telefont sem vette fel, és az ajtót sem nyitotta ki. A tiltakozók elmondták, a közpénzből működő önkormányzat hátat fordít a romáknak. Volt, aki több száz kilométert utazva érkezett a hivatali időben az épülethez, hiába. Végül az aktivisták az ajtóra ragasztották az üzeneteiket."

bankár • 6 perce
"Nem tudni, miért vették le a sorozatgyilkosság roma áldozatainak emlékművét"
Szerintem azért, mert az ORÖ vezetői számára a saját népe csak annyit ér, mint a vágóhídra szánt marhák. A marhákat ugye le kell vágni, másképpen nem lesz marhahús a boltokban. A vétlen szerencsétlen romákat pedig sorozatban kell meggyilkolni ahhoz, hogy féljenek és félelmükben agresszívvá váljanak, fellázadjanak, - ebből polgárháború alakuljon ki a romák és a lakosság nem roma része között. Mindez arra való volt 2008-2009 között, hogy Magyarországot kizárják az unióból! A magyar szolgálatok ugyan tagadják, de szerintem csak a vakok nem látják, hogy ők voltak a felbujtók. Ezek a szolgálatok akkor az ellenzéki Fideszt, most pedig a fasiszta Orbán rendszert szolgálják odaadóan!
Hát persze, hogy leveteti Orbán a "vágómarha" romák emléktábláját : Nincs itt kérem semmi látnivaló, felejtse el mindenki a múltat!

Hungry horse 2019.05.25. 21:31:26

Nem roma.
Cigány.
A magyaroknak.

Hungry horse 2019.05.25. 21:33:10

A roma cigányul embert jelent.
A nemroma magyarciganyul nemembert jelent.
Akkor inkább parasztozzál te cigány!

bankvezér 2019.05.25. 22:39:27

@Hungry horse: Látom, sikerült megragadnod a dolgok lényegét, te bunkó.

bankvezér 2019.08.07. 14:34:31

index.hu/belfold/2013/07/10/lehallgatta_hendet_a_biztonsagi_szolgalat/
Szakmai ártalom. Mindenkit lehallgatnak, aki a munkaterületéről való nővel tart magánkapcsolatot . :)))
Hende a titkárnőjét vette feleségül, - ha jól tudom. :)
süti beállítások módosítása