Én, a bankár...

Én, a bankár...

Gondolataim a blogom körül

2020. október 25. - bankvezér

                  Eddig tizenhárom követője van a blogomnak. Nagyon kevés .  Ha ebből levonom a hét magyar titkosszolgálatot, akkor már csak  hat normális érdeklődő marad. Bár az is lehet, hogy még ebből a hatból is az egyik az orosz titkosszolgálat. Lehet okuk a követésre az oroszoknak is, mert írtam már korábban a titkos Putyin-Merkel paktumról és Kaleta Gábor ügyében is megemlítettem őket. Szóval érintve voltak és még lesznek is!
                Messze a legnépszerűbb posztom az, amit Vezér-Szörényiről írtam. Abban a posztban megadtam annak a videónak a linkjét, ahol Vezér-Szörényi az euró  várható bedőlését bizonygatta. (Persze az euró bedőlését csak elmebeteg, vagy ügynök gondolhatja komolyan.) Nos, ez a videó eltűnt, - levette a csatorna gazdája. De nemcsak ez tűnt el, hanem az a rádiós hangfelvétel is, ahol  Vezér-Szörényi a blogomból vett gondolatokat mondott.  
Erről az a véleményem, hogy egyenes, gerinces ember nem menekül el, csak az, akinek vaj van a fején. 



A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr8716257270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andyTM 2020.10.27. 22:21:59

- akkor te se menekülj el :)

Diorella Queen 2020.12.06. 17:07:37

Akkor most én is bekövettelek, bár én nem vagyok semmilyen ügynök, remélem nem baj?
süti beállítások módosítása