Én, a bankár...

Én, a bankár...

Valami nagy dolog készül Oroszország és Ukrajna között? (III.rész)

2019. október 02. - bankvezér

"Volodimir Zelenszkij ukrán elnök bejelentette, hogy Kijev elfogadja az úgynevezett „Steinmeier formulát”, azaz az EBESZ által ellenőrzött helyi választás megrendezése után különleges státust kaphatnak a jelenleg oroszpárti szakadárok kezén lévő kelet-ukrajnai területek." (Idézet  a lejjebb hivatkozott cikkből.)

Magam is meglepődtem,  hogy milyen  eredményesen előre jeleztem egy olyan eseményt, melyről nyilvánvalóan nem tudhattam.
Már sokadszor fordul elő, hogy kitalálok valamit, ami nem publikus a nyilvánosság előtt. 
(Nem ellopom az információt és titkos informátoraim sincsenek.)
Tehát Kelet-Ukrajna különleges státust kaphat. Ez egyértelműen az  ukránok vesztessége és az oroszok nyeresége. 
Várjuk ki a végét, hogyan sikerül megcsinálni. 

https://hvg.hu/vilag/20191002_Attores_Ukrajnaban_kulonleges_statust_kaphat_KeletUkrajna

A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr6815189264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása