Én, a bankár...

Én, a bankár...

Tisztelettel, dr. Lichy Józsefnek!

2021. november 01. - bankvezér

A kedves olvasónak nem írom le az előzményeket, hanem arra kérem, hogy ezt a videót nézze meg 10 perc, 20 mp-től. 
https://www.youtube.com/watch?v=PiV6-aJ6A8M&t=2987s

Lichy József ügyvéd úrnak  természetesen nem kell megnéznie.
Remélem az ügyvéd úr egyetért velem abban, hogy a magyar nyomozók tragikusan alkalmatlanok erre a munkára, elpocsékolják az időt, energiát és a pénzt is. 
Mondom ezt azért, mert az elkövetőt talán még az első kiszállásukon megfoghatták volna, hiszen a média még az ügy legelején azt közölte,  hogy egy  hajléktalannál  -  az összekarmolt arcú R. Szilveszternél -  megtalálták a Gyurik Krisztina mobilját, de nem tulajdonítottak ennek jelentőséget. (Ordít a nyomozók alkalmatlansága.)
Ugyanakkor azt is írták, hogy a férjre gyanakodnak. Jóval később Kovács Lajos nyugdíjas sztárnyomozó is azt mondta, hogy beszélt az áldozat férjével, de ilyen emberrel még nem találkozott.
Szerintem ez Kovácsra nézve  negatívum, - még mindig nincs elég tapasztalata, pedig már régóta nyugdíjas.  
Ebben az ügyben a hülye nyomozóknak "köszönhetően" volt már minden, -  külföldi elkövető, két elkövető, ahol az egyik alárendelt volt, de a nyomozók egészen az utolsó pillanatig keményen nyomultak a férjre is. 
Ezt a férjre nyomulást  az bizonyítja, hogy két különböző gazembert tettek Szilveszter zárkájába,  - Molnár Richárdnak (Dózsa György úti gázoló) az volt a feladata, hogy Szilveszter bizalmába férkőzzön, hátha a férjre vonatkozóan kiszed belőle valamit. Bár semmit nem szedett ki, - a férj ugyanis ártatlan, - a nyomozók elégedettek voltak M. Richárd besúgói ténykedésével, ezért a jogerős ítéletnél 6 hónappal csökkent az eredetileg  kiszabott büntetése. 
A másik gazember, a csantavéri bérgyilkos, aki más módszerrel próbálkozott, - ő nem barátkozott, hanem állítólag megverte Szilvesztert arra hivatkozva, hogy nem bírja azokat, akik nőket bántottak. 
Szilveszter elviselte a verést, de nem vádolta a férjet. 
De miért is volt ilyen gyanús a férj?
- Krisztina már jó ideje csalhatta, állítólag 3 szeretője is volt, - a magas  férfiakra hajtott. 
Tudott erről a férj és a sok megaláztatásért gyűlölhette már a feleségét. De még csak meg sem verte!
Részvétet azonban egyáltalán nem érzett már iránta, Bizonyára csak az anyagiak miatt nem váltak még el.
Miért Krisztina bankszámlájára kérdezett rá a férj?
-  Mert Krisztina kapcsolatainak egy része üzleti jellegű lehetett. 
Miért volt Krisztina naptárába bejegyezve a találkozó napja,
- Mert előzőleg már megbeszélhette Szilveszterrel. 
Miért vette le az ékszereit?  - Mert kötözős szexben állapodhattak meg, és így valóban könnyen elvehették volna tőle az ékszereket. . 
Krisztina úgy lett  megkötözve, hogy nem ellenkezett! 
Itt álljunk meg!
A média végig azt harsogta, hogy Krisztinát kegyetlenül megverték, bár végig keményen küzdött. 
Nos ügyvéd úr szerint azonban  nem védekezett, nem próbálta kivédeni az ütéseket, mert a karján nem voltak erre utaló nyomok. Persze, hogy nem, hiszen hátra volt kötve a két keze. 
Krisztina  belegyezéses, lekötözős szexben vehetett részt, Szilveszterrel.
Az aktus folyamán, egyelőre ismeretlen okból, eldurvultak a dolgok, Szilveszter összeverte a hátrakötött kezű  Krisztinát, majd meg is fojtotta.  Ez nem előre eltervezett emberölés volt.   
Ezután Szilveszter gondolkodhatott  egy ideig, hogy mit csináljon, végül a holttestet oda  vitte, ahol megtalálták. 
Még egy utolsó kérdés: -  Miért bújta krimiket a börtönben Szilveszter? 
- Hátha talál olyan esetet, ami segít neki valami jó kibúvót találni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr3016741996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diorella Queen 2021.11.02. 17:47:55

Szerintem elég egyértelmű, hogy a Szilveszter gyilkolt. Mivel semmi más DNS nem volt az áldozaton, csak az övé. Az most más kérdés, hogy valami szado-mazo+ kötözős szexben véletlen megfojtotta, vagy az általad felvázolt módon ölte meg ? Állítólag gyerekkoruk óta ismerték egymást, mármint az áldozat és a Szilveszter. Amúgy meg lehet hogy a csaj, így keresett némi mellékest, hogy kufircolt össze -vissza, bár szerintem inkább az élvezetre hajthatott,mint sem a pénzre. Ezért nem szabad hagyni egy nőnek sem, hogy megkötözze egy pasi. Inkább a pasast kell ártalmatlanítani és megkötözni. :D

Diorella Queen 2021.11.02. 17:50:16

Szerintem a csaj szerethette ha verték közben. A férje is állítólag rendőr volt, azok ilyen durva arcok általában. Én sosem értettem az ilyen farok éhes nőket. Lehet fehérmájú volt.

bankvezér 2021.11.07. 19:51:13

@Diorella Queen: Ha kérhetek tőled valamit, akkor azt kérem, hogy ezt a posztot, vagy legalább a linkjét juttasd el Dr. Lichy Józsefnek.

Diorella Queen 2021.11.07. 21:40:20

@bankvezér: Miért pont én? Bedöglött a számítógéped talán?

bankvezér 2021.11.09. 17:06:45

@Diorella Queen: Amit kértem, azért kértem, hátha sikerül valamilyen értelmes, hasznos kapcsolatot kialakítani az ügyvéd úrral.
Te is kitörhetnél abból a helyzetből, hogy nem tudsz szabadulni az emberi ürüléktől, - korábban suvickoltad, most meg kilapátolod.
Egy jóképességű takarítónő jobbat érdemel, mint, amit neked jut. :)

Diorella Queen 2021.11.09. 17:21:51

@bankvezér: Nem értem, mi a fene ütött minden pasasba?
Az egyik állandóan jogi pályára akarna küldeni.
A másik egy lottózóba.
A harmadik meg egy nyominger ügyvéddel akar összehozni.

Mindenki megbolondult?

Diorella Queen 2021.11.09. 17:32:05

@bankvezér: És nem vagyok takarítónő, csak jóképességű.:)

bankvezér 2021.11.09. 17:53:52

@Diorella Queen: Én nem bolondultam meg, - a többi férfiért meg nem felelek.
Nem akarlak egy "nyominger" ügyvéddel összehozni. Azt kértem, hogy engem hozz össze vele. :)
Tudom, hogy nem vagy már takarítónő, de korábban te írtad magadról, hogy az vagy .

Diorella Queen 2021.11.09. 20:28:27

@bankvezér: Azért az nem megy , csak úgy. Vagy gondolod, hogy megnyitna egy emailt Diorella Queen nek? És még is mit írjak bele? Hogy egy állítólagos bankvezér kéri hogy, olvassa el a blogposztját? Meg sem nyitná a mailt. Már ha nem a titkárnője kukázná előbb. Ezeknek a titkárnői is olyanok, mint a pitbullok. Saját néven pedig megtudnád, hogy ki vagyok. Nem mint ha érdekelne, mert nem. Nekem nincs mit titkolnom. Persze nyilván találnék megoldást, hogy elolvassa a posztodat. Csak ez kb olyan lenne, mint Viktort rávenni, hogy töltsön el egy hosszú hétvégét Gyurcsánnyal. :)

bankvezér 2021.11.09. 21:06:55

@Diorella Queen: "És még is mit írjak bele? Hogy egy állítólagos bankvezér kéri hogy, olvassa el a blogposztját?"
Pont ezt. Csak olyan körítéssel, hogy megnyissa.
Kissé csalódott vagyok, mert újabban már a "bak" nők sem a régiek. Régen nem ismertek lehetetlent, mára már csak azt ismernek.

Diorella Queen 2021.11.09. 21:34:40

@bankvezér: A bakokat nem lehet manipulálni , te is tudod.

bankvezér 2021.11.09. 22:46:47

@Diorella Queen: Én biztosan nem akarlak manipulálni. Mindent nyíltan megírok.

Diorella Queen 2021.11.23. 16:58:57

@bankvezér: Még nem írtam neki. Sikerült felvenned a kapcsolatot vele?

bankvezér 2021.11.24. 17:29:39

@Diorella Queen: Miért nem vetted még fel a kapcsolatot?
Benned volt minden reményem.
Én lehetőleg nem keresek senkit, mert már nagyon elegem van abból, hogy mindeniki, - akit megkerestem, - rajtam élte ki az üldözési mániáját. :)

Diorella Queen 2021.12.15. 22:26:31

@bankvezér: Nos..... Úgy látom nincs emailja.
Viszont egészen közel van a bankárnegyedhez. Ebédidőben átugorhatnál hozzá. :)

Diorella Queen 2021.12.15. 22:35:29

@bankvezér: Én ugyan nem azokban a körökben létezem, ahol te. De azt álmodtam a minap, hogy a magas beosztású és presztízsű emberek, különböző helyeken összejárnak és ismerkednek. Edzőtermek, fürdők, szafarik, bárok. Tehát vagy besétálsz hozzá, és veszel egy félórát húszezerért, és tudsz beszélni vele, vagy megvárod amíg legközelebb afrikai szafariba megy és veszel egy repülőjegyet mellé. :)
Esetleg befizetsz engem egy afrikai szafariba, az ügyvédúrral együtt. )))

bankvezér 2021.12.17. 12:02:33

@Diorella Queen:
"Esetleg befizetsz engem egy afrikai szafariba, az ügyvédúrral együtt. )))"
Na... Vannak ötleteid. Ez jó jel. . Kérdés, hogy csak ötleteid vannak, vagy képes vagy azokat meg is valósítani. :)

Diorella Queen 2021.12.22. 21:16:50

@bankvezér: Képes vagyok. De nem célom, egy bankár postásának lenni. :)

bankvezér 2022.06.17. 17:53:47

Mi van? Itt már Lichy ügyvéd is hazudik ?
index.hu/belfold/2022/06/17/bunugy-soroksari-gyilkossag-r-szilveszter/
"R. Szilvesztert 2021 őszén életfogytiglanra ítélték első fokon azzal, hogy leghamarabb 35 év múlva szabadulhat feltételesen. Az elsőfokú ítélet mellett a férfit kétszázmillió forintos bűnügyi költség megfizetésére is kötelezték. Most a másodfokon eljáró ügyész tényleges életfogytiglant kért R. Szilveszterre. "

Rávernek 200 milliós bűnügyi költséget? (Sosem fog megtérülni!)
Ez a teljesen alkalmatlan nyomozók miatt keletkezett. Ugyanis mindjárt a gyilkosság után ahogy kimentek a rendőrök, megtalálták R. Szilvesztert összekarmolt arccal, és az áldozat telefonját R. Szilveszternél. Csak a nagyokos dr. Kovács Lajos nem ezen a nyilvánvaló nyomon indult el, hanem 5 éven keresztül nyomult az áldozat vétlen férjére. Az általa kijelölt tévút okozott 200 millió felesleges költséget!

Diorella Queen 2023.02.25. 10:03:04

@bankvezér: Az általa kijelölt tévút okozott 200 millió felesleges költséget!

Majd kifizeted.
És te fogsz fizetni, nem én, és azok, akiknek még van miből költeni.
Szóval ezért nem én fogom kifizetni, hanem te. :)

bankvezér 2023.02.25. 18:58:12

@Diorella Queen: Az adófizetők állják majd a 200 milliót.
süti beállítások módosítása