Én, a bankár...

Én, a bankár...

Egy "könnyed" poszt

2017. augusztus 29. - bankvezér

Éppen ma, 2017. augusztus 29-én lett volna  59 éves Michael Jackson a világhírű amerikai énekes, zeneszerző, táncos, filantróp és üzletember.
Mindössze 51 évet élt, mert felőrölte testi és lelki egészségét a folyamatos teljesítménykényszer. 
Hiába jutott fel a legmagasabb csúcsra és hiába gazdagodott meg, életét alapvetően jómódban, de kényszerű keretek között, és  boldogtalanul élte. Külsőleg  más akart lenni, mint amilyennek született, ezért bőre fehérítésére gyógyszert szedett, és arcát is teljesen átszabatta.  Mentálisan is folyamatosan stimulálta magát, ennek következtében egyre jobban elveszítette a külvilággal való reális kapcsolatát. Sajnálatosan, az  átlagtól jelentősen eltérő szexuális orientációval verte meg a sors. 
A szórakoztató ipar legjobbjaival tudott együtt dolgozni, mindezt rendkívüli tehetségének köszönhette. 
Sok nagyszerű dalt írt, sok nagyszerű klip készült a dalaiból .
Ide most azt teszem fel, ami legjobban megérintett mind zenéjével, mind expresszionista  képi világával.
A klipet jegyző rendező később Oscar díjas filmeket is rendezett.
Szívesen várok olyan hozzászólásokat, melyek értelmezik  a klip tartalmát.





A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr7312703031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.09.16. 12:39:18

Vajon kiben? / Who Is It
Adtam neki pénzt,
Adtam neki idõt,
Odaadtam neki mindent,
Amit egy szívben meg lehet találni.
Neki adtam a szenvedélyem,
A lelkem.
Ígéreteket adtam neki
És ki nem mondott titkokat.
És Õ örökkévalóságot ígért nekem,
És azt, hogy egy nap majd egyként élünk.

Fogadalmakat tettünk,
Hogy életünket újra kezdjük,
És titokban megígérte,
Hogy engem örökké szeretni fog.
Ez tehát egy hamis ígéret,
Mondd, mit tegyek?

Úgy látszik, hogy nem számít,
Ez nem lehet igazság,
Mert az akarat nem hozta el
A végzetet!
Éjjel még mindig egyedül sírok.
Ne tévesszen meg a nyugalmam,
Mert hazudok magamnak.
És azt, ami belõlem hiányzott
Valaki másban találta meg?
(Vajon kiben?)
Egy barátomban?
(Vajon kiben?)
A bátyámban?
(Vajon kiben?)
Valaki megbántott
(Vajon kiben?)
Ezt már nem bírom elviselni
Én vagyok az átkozott
Én vagyok a halott
Én vagyok a haláltusa
A haldokló fejben
Ez igazságtalanság
Elér hozzád a fájdalom
Imádkozom, hogy ez a büntetés
Megváltson engem.
És Õ örökkévalóságot ígért nekem,
És azt, hogy egy nap majd egyként élünk.
Fogadalmakat tettünk,
Hogy igaz lesz a szerelmünk.
Úgy tûnik, elhagyott engem,
Minden magyarázat nélkül.
Meg kell találnom az igazságot!
Látod, mit teszek?
Úgy látszik, hogy nem számít,
Ez nem lehet igazság,
Mert az akarat nem hozta el
A végzetet!
Éjjel még mindig egyedül sírok.
Ne ítélj a nyugalmamból,
Mert dühös vagyok minden nap.
Még egy sort sem írt,
Csak felállt és elrohant. (Vajon kiben?)
Egy barátomban?
(Vajon kiben?)
A bátyámban?
(Vajon kiben?)
Valaki megbántott
(Vajon kiben?)
Ezt már nem bírom elviselni
(Vajon kiben?)
Egy barátomban?
(Vajon kiben?)
A bátyámban?
(Vajon kiben?)
Valaki megbántott
(Vajon kiben?)
Ezt már nem bírom elviselni
Úgy látszik, hogy nem számít,
Ez nem lehet igazság,
Mert az akarat nem hozta el
A végzetet!
Éjjel még mindig egyedül sírok.
Ne tévesszen meg a nyugalmam,
Mert hazudok magamnak.
És azt, ami belõlem hiányzott
Valaki másban találta meg?

2017.09.16. 12:45:35

Én úgy tudom értelmezni a fenti posztodat, hogy azonosultál ezzel a klippel feltehetően azért, mert valami hasonló történt veled is.
Az igaz szerelem örök, és azt úgy kell érteni, hogy ha már rég nincsenek együtt a felek, akkor is tart. Az a síron túl is tart, ami úgy értendő, hogy holtában is szereti a másikat.
Sok ilyen van e világban. A kérdéseket pedig annak kell feltenned, aki megbánott valamivel. Méghozzá azért, mert jogod volna tudni a valódi okot, azt, hogy mi nem volt meg benned, ami másban pedig igen. Egy hosszabb sms-t javaslok a kérdésnek. A személyes tali túl felkavaró lenne, az email lehet hogy a sapamok közt köt ki. De az sms-t áltában elolvassák az emberek. Sok sikert és lelki megnyugvást kívánok.

bankvezér 2017.09.17. 17:35:52

@Diorella Queen:
Nem, nem azonosultam. Remélem, hogy azért ez nem baj. :))
Biztos, hogy mindenkit hagyott már el valaki.
A posztot azért írtam és a klipet azért mellékeltem, mert azt akartam elmondani, hogy a mostani világnak még a csúcson lévő, mások által csodált irigyelt emberek egy része is csak áldozatai.

2017.09.18. 06:11:36

@bankvezér: Én is sajnáltam hogy meghalt. Még élhetett volna, ha az orvos tud újraéleszteni.
Még a kórházi portás is tudja, hogy ágyon nem élesztünk újra.:(

bankvezér 2017.09.18. 12:23:38

@Diorella Queen: Felmerült a gyanúja, hogy orvosi gondatlanság következményeként hallt meg.

2017.09.18. 23:09:59

@bankvezér: Valamiért mindig azt várom, hogy a blog témát vált, és Én a Bankár egyszer csak elkezd megemlékezni a nőügyeiről. És jönnek az izgalmas bankos csajozós szaftos posztok.
Meg az index címlap. :)

bankvezér 2017.09.19. 09:36:23

@Diorella Queen: Egyelőre nem jönnek olyan posztok . :)))

2017.09.20. 20:03:44

@bankvezér: Kár.
Ez csak egy blog és témát sokkal könnyebb váltani mint partnert, életet, hazát..
süti beállítások módosítása