Én, a bankár...

Én, a bankár...

Folytatják a "fiúk" megfigyelésemet

2019. május 25. - bankvezér

Ez a poszt ahhoz az  előző háromhoz csatlakozik, ahol  azt vélelmeztem, hogy  valakik megfigyeltetnek engem. 
Azóta újabb jelek bizonyítják, hogy folytatják a megfigyelésemet. 
Röviden a lényeg.
Ezen a héten, hétfőn felhívott az az ismerősöm, aki korábban is felhívott már kényes időpontokban. (Nyilván ő az egyik rám állított személy.) 
Azt mondta, azért hív, mert másolatot szeretne kérni egy korábbi ügy  dokumentációjáról.
Megállapodtunk, hogy másnap, (kedden) délelőtt eljön a másolatért, de mielőtt jön, felhív. 
Azonban nem hívott és nem is jött sem kedden, sem szerdán. Majd  csütörtökön előzetes telefonhívás nélkül beállított.
10 óra előtt pár perccel furgonjával megállt a házam előtt, és felhívott.
Az időpontnak jelentősége van, mert éppen aznap 10 órakor kezdődött a Kúria előtti devizás  demonstráció, és média-tájékoztató, ahol (nem először) politikusok is felszólaltak. 
Azt gondolom, a  megfigyelésemre utasítást adó "fiúk" azért küldték a nyakamra az ismerőst,  mert bemérték a mobilomat, (ami otthon volt) és nem hitték el, hogy én is ott vagyok, ahol a mobilom.
Szerintük nekem a tüntetésen kellett volna lennem.
De a nyomon követhető mobilom  nem ment sehová, - most akkor én sem mentem, vagy csak a mobilomat nem vittem?  Hogy ekkora trehányságot , -  otthon felejtettem, - vagy ekkora ravaszságot, - szándékosan nem vittem, -  néztek ki belőlem, nekem mindegy. 
Ami lényeges, hogy  megint délibábra vetődtek a "fiúk", mert nem csak a tüntetésre nem mentem, de sehová sem mentem, - otthon voltam. 
Gondolom, nem olvasták az előző posztomat, ahol mindenki által érthetően leírtam, hogy itt nem volt, nincs és nem is lesz mit megfigyelni, kutakodni. 
De érdekes módon a Kúria előtti tüntetés ideje alatt  (különösen délelőtt 10 óra körül) sokkal több olvasója volt a blogomnak, mint máskor. Hátha  mégis vették az üzenetemet, - ha késve is... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr3014861112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása