Én, a bankár...

Én, a bankár...

A tulajdonosát eláruló mobiltelefon

2019. február 12. - bankvezér

Ez a poszt a "Soros kapcsolás" című poszt folytatása. 
A mobiltelefon nemcsak hasznos, hanem sok esetben  kifejezetten káros, mert elárulja tulajdonosát. A mobil lehallgatható, és földrajzi helyzete is bemérhető. Ezt a saját bőrömön tapasztaltam meg 2017 elején, amikor elmentem egy Wellmann György ellen szervezett  tüntetésre a Kúria épülete elé. 
A Bajcsy-Zsilinszky út felől mentem. Alighogy rátértem a Markó utcára (talán 30 métert mehettem még csak) csörgött a mobilom. Egy üzleti ismerősöm keresett, és izgatottan az iránt érdeklődött, hogy tartom-e magam a megállapodásunkhoz. Az időzítés  különös volt, mert semmi sem történt már jó pár hete, így nem volt rá oka, hogy hívjon. Megnyugtattam, de   hívásától én lettem nyugtalan, -  mert egészen biztos, hogy bemérték a mobilom helyét. 
A Markó utca nem hosszú, hamar megérkeztem a Kúria elé, a tüntetésre.
200-300 résztvevő lehetett, remek volt a kihangosítás, a hangdobozok a Kúriára voltak irányítva, az épület minden utcára néző helyiségében hallhatták  a beszédeket. (Nekem úgy tűnik, hogy az  ellene irányuló tüntetés óta zavartan viselkedik Wellmann a nyilvános szereplésein.)   
A rendőrség egy videó-kamerás furgonnal mindent rögzített. 
Nem járok tüntetésekre, de  Wellmann ellen el kellett mennem.  Minden jogállamot akaró polgárnak el kellett volna mennie.
Ha most lenne, most is mennék, mert szerintem Wellmann György és Darák Péter az igazságszolgáltatás Mengele doktorai, olyan aljas, fehérgalléros bűnözők, akiknek tevékenysége  különösen veszélyes a társadalomra. 
A másik eset pár hónappal később történt. 
Az orosz-ukrán fegyveres konfliktus miatt oroszellenes tüntetés volt a VI. kerületi orosz nagykövetségi épületnél.
Aznap én a kertemben  tettem-vettem, a mobilom nem volt velem. Amikor később megnéztem, négy nemfogadott hívás volt benne, mind a négy ugyanattól az ismerősömtől, aki a Wellmann elleni tüntetésnél is felhívott. 
Szándékosan nem hívtam vissza, ha neki valami  ennyire fontos, biztos fog még hívni. De napok, sőt hetek teltek el és nem hívott. (Amikor legközelebb beszéltünk, nem neheztelt.)
Visszatérve az eredeti vonalhoz, - a szolgálatok nem nyugodtak bele, hogy négyszer is hívattak, és nem vettem fel. (Egyszer   talán  majd hozatnak egy törvényt, hogy mindenki köteles mindig magánál tartani a mobilját és köteles fogadni a hívást.) 
Az utcámban lakott egy igen magas beosztású rendőr (Pintér Sándor belügyminiszter bizalmasa) , aki éppen akkor igyekezett haza, mikor még a kertben voltam. Ahogy elhaladt, benézett mint aki keres valamit. Meglátott és csak a mérges arcára emlékszem, nem köszönt. 
- Hát  ezért nem vette fel a telefont, - gondolhatta. 
A megfigyelt személy (én) tehát nem ment az orosz követséghez sem tüntetni, sem ellentüntetni. 
Fiúk! Nem tudom, ki volt az a szerencsétlen  aljas, hülye, akinek a javaslatára megfigyeltetek és vélhetően most is megfigyeltek engem.
Fiúk, délibábra vetődtetek!
Még csak nem is árnyékra, mert árnyéka csak valaminek van, de itt sosem volt semmi!
És persze nem is lesz.
De ha nektek örömet okoz a leskelődés, hát leskelődjetek, csak  ne lepleződjetek le, mert az már zavaró.
És azt már nem szeretem, ha  zavarnak.
Szóval, ha észrevétlenül, zavarás nélkül lesitek a velem kapcsolatos  semmit, akkor azt eltűröm, de ne a nép pénzét költsétek erre a hobbitokra, hanem a saját fizetésetekből áldozzatok rá! 


https://24.hu/belfold/2017/04/24/zenes-tuntetes-indult-az-orosz-nagykovetseg-elott/

A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr4314569260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása