Én, a bankár...

Én, a bankár...

Nem nyugszanak a Fidesz-trollok

2017. november 16. - bankvezér

Még majdnem  5 hónap van hátra  a 2018-as országgyűlési választásokig, de a Fidesz trolljai már rákapcsoltak. 
Most este néztem, hogy az elmúlt 24 órában hány Bödöcs-videót tettek fel, és meglepődve láttam, hogy   58-at. 
Ezek a videók, ahogy előző posztomban is írtam, 8-10 éves felvételekből vannak összeollózva.
A trollok egyáltalán nem ügyelnek a minőségre, általában a videó egy felvétel közepével kezdődik,  és néha más humorista felvételét is belevágják. 
Biztos vagyok benne hogy az Orbán-kormányt kritizáló, és nevetségessé tevő friss videókat akarják ezzel a sok összeollózott vacakkal eltakarni. Ezeknél a vacakoknál a hozzászólás le van tiltva,  bizonyára azért, hogy senki ne küldhesse vissza az édesanyjába azt, aki feltette a youtube-ra. 
Előző posztomban azt a  videót tettem fel, mely az itthon maradás mellett agitált. 
Most azt teszem fel, mely a hazatérés mellett. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr313290151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bankvezér 2017.11.17. 19:17:25

Most néztem meg, ma eddig 65 darab összeollózott Bödöcs-videót tettek fel a Fidesz-trollok.
Iparszerűen szórják a szemetet. A Fidesz az életéért küzd. Ha győz, az fogja eltartani a Fidesz-maffiát, aki kalandvágyból itthon marad.
süti beállítások módosítása