Én, a bankár...

Én, a bankár...

Nemzeti Maradási Iroda

2017. november 12. - bankvezér

Magyarországon bizonyára Bödöcs Tibor a legveszélyesebb humorista Orbán Viktor számára. 
Bödöcs nevetségessé teszi a politikai szereplők hazugságait, butaságait. A mai Magyarországon szinte végtelen mennyiségű anyag áll a bátor humoristák rendelkezésére. 
Pár  napja egy nagyon ütős kis videót tett fel Bödöcs, - a Nemzeti Maradási Irodát.
Ilyen kemény talán még sosem volt Bödöcs. 
Ennek a témája már jó ideje benne volt a levegőben, de mostanra ért be. 
Öt nap alatt mintegy fél millióan tekintették meg. Aki egyszer látta, nem felejti.
Az Orbán rendszer rendesen megkapja a magáét. 
Én ennek hatására lettem Bödöcs-humor függő. Figyelni kezdtem, mikor jelenik meg új Bödöcs-humor.
Meglepetten láttam, hogy naponta két videó is felkerül, összeollózott régi, a youtube-ra már korábban feltett  humorrészletekből. Ezekben vagy nincs politika, vagy még Gyurcsány miniszterelnöksége alatt készültek, így Orbán 2010 utáni tettei nem jelennek meg benne. Elgondolkodtam, vajon miért teszik ezeket fel valakik.
Biztosan skizofrén vagyok, hogy ezt gondolom, de szerintem az a cél, hogy az érdeklődők ezeket lássák, ezeken nevessenek, és ne a Nemzeti Maradási Irodán. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hirszerzos-bankar.blog.hu/api/trackback/id/tr9813251227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bankvezér 2017.11.14. 18:27:30

Az elmúlt 24 órában 24 darab Bödöcs-videót tettek fel a trollok .
Ahogy néztem, friss, új humor nincs köztük, csak régi.
www.youtube.com/results?sp=EgIIAlAU&search_query=B%C3%B6d%C3%B6cs+Tibor

bankvezér 2017.11.14. 18:29:15

@bankvezér: Sőt, mire ezt leírtam, azóta már huszonhatot.
süti beállítások módosítása